søndag 27. april 2014

Tapet på skyvedørsgarderobe

Jeg har lenge gått og ergret meg over den stygge skyvedørsgarderoben i gangen. I dag har jeg endelig fått gjort noe med den og lagt tapet på de laminerte dørene. Synes selv resultatet ble veldig flott!

Slik gjør du:
Vask dørene godt med salmjakk og Ajax for å avfette dørene. Deretter sliper du de lett med sandpapir. 

Jeg har lagt heftgrunn for å være sikker på at tapeten sitter godt. 

Valg av tapet:
Når du velger tapet er det viktig å velge en som hefter godt til underlaget og som er sterk. Som et minimum bør du velge tapet med fiberbakside. 

Jeg har valgt en tapet fra Cole&son. De har mange nydelige taper. Denne heter Flamingos og er kjøpt hos Tapetgalleriet i Oslo

Lykke til! 

Tapet på skyvedør











Cole&son flamingos tapet


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar